2010-05-20
 20:16:59

Lägenhet :)

Tihi jag är såå glad :)
Vi har fått tag på en lägenhet!! Så den sista juli flyttar vi in :P
Lääängtar!!
Så här ser planlösningen ut, ifall ni är intresserade ;)




Idag på förmiddan var jag i skolan, vi hade examination i Historia och det gick väl rätt bra kändes det som :)
Efter lektionen pratade jag med läraren och fick veta vad jag har kvar att lämna in, så det är tre uppgifter kvar om jag inte väljer att slå ihop två av dom, jag får välja själv hur jag vill göra.

När jag kom hem från skolan så la vi oss o vilade hela familjen, och när vi vaknade körde vi hem flickorna till farmor så dom fick vara där medan vi åkte o handlade :)
Vi kom hem för ett litet tag sen, så nu ligger bus-damerna o sover.

Jättefint väder har det varit idag också, tänk om det kunde få bli lite åska inatt och sen fortsätta vara så här fint resten av sommaren :) Det skulle vara så härligt!
Det var ju nästan så man kände för o åka till nån sjö o bada idag :P Men jag tror jag väntar ett litet tag till åtminstone, lite badkruka är jag allt ändå :)

Igår ramlade förresten Isabelle, och vi tror att hon slog i sänggaveln på vår säng (jag stod med ryggen till och plockade ihop böcker dom hade läst o Daniel var på toa, så ingen av oss såg vad som verkligen hände), så nu har hon fått värsta blåtiran!
Och Julia ramlade idag när vi skulle åka hem från farmor, jag tror hon skulle springa efter katten eller nåt sånt, så hon skrapade upp handen lite grann :/
Våra små stumpisar!!

Hörs senare
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2010-05-20, 20:34:00 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

ah blir det Hantverkargatan eller blev det Ludvika? Det åskade idag på eftermiddan. Sen hörde ja ett par smällar för en stund sedan.


Helena
PUBLICERAT: 2010-05-20, 22:27:06 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Ludvika eller Gränges?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: