2010-05-24
 23:24:08

Hålla tummarna :)

Nu har jag skickat in min fördjupningsuppgift, så det är väl bara att hålla tummarna nudå!!
Jag är rätt nervös, för det var ju inte lite regler som skulle följas för att göra den uppgiften... Bara två arbeten kvar att lämna in nu :)

Aja.
Imorron är det tisdag och jag ska till Falun och träffa aurorabarnmorskan igen :)
Och samtidigt som jag ska dit så ska Daniel till arbetsförmedlingen, så han blir inte med mej då...

Sen på onsdag ska jag på den där jobbiga glukosbelastningen igen och dricka vidrig sockerlösning :/
Den ser jag verkligen inte fram emot, men samtidigt är det väl bra att dom kollar upp iofs...

Maskros + bi

© Soffiloffis




Bebisen sparkar massor nu :)
När jag buffar på magen så "svarar" han genom o sparka tebax :P 
Och ibland ser man hur hela magen rör sig, det är jättemysigt!


Fick förresten hem kontraktet på lägenheten idag, så det ska jag skriva på och skicka in imorron :)

Men jag har fortfarande inte fått svar från LudvikaHem ifall jag har fått deras lägenhet, så det känns ju rätt irriterande... Dom har ju haft nästan 1½ vecka på sej att ta beslut så man kan ju undra vad sjutton dom pysslar med egentligen :(  För det skulle ju vara bra om jag kunde tacka nej till den så snart som möjligt om det nu skulle vara så att jag hade fått den!

Men men...
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och sen blir det nog sängen tror jag :)
Kramar


Rora
PUBLICERAT: 2010-05-25, 17:00:32 | URL: http://rora.se/

Hej! Jag har en ny tävling i min blogg där du kan vinna 50 st spotlights på bloglovin'.com!

Du sparar alltså 500 kr om du vinner denna tävling.

http://rora.se/2010/may/rosta-pa-mitt-parti-och-ha-chansen-att-vinna.html



Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte vill ha sådan här information i din blogg.

MVH Rora


Lotta
PUBLICERAT: 2010-05-25, 17:53:23 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej hej! :) Allt bra? Har du lust att hitta på någonting nästa vecka? :) Skulle vara skoj! Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: