2010-11-18
 10:18:22

BVC



Nu imorse lämnade jag flickorna på dagis :)
Sen gick jag bort till vårdcentralen och BVC för vägning o mätning av lilla Pontus...
Han vägde 5920 gram (sist vägde han 5080 gram) så han har gått upp en hel del sedan sist vi var där för tre veckor sedan...
Sen var han 61cm lång och huvudomfånget var 39,5... :)
Fick fylla i ett formulär också för att se så att jag inte har förlossningsdepp...
Sen fick jag en ny tid, så den 3 december ska vi dit nästa gång.

Efter det gick jag bort till receptionen och frågade om dom har fått nåt svar på flickornas urinprover som vi lämnade in för några veckor sen... så då fick jag prata med en distriktssköterska och hon kunde tydligen inte se nånting i journalen mer än att vi ska ha fått en remiss. Så ev. är det det vi ska till Falun och kolla den 6 december då...

Nu tänkte jag strax hoppa in i duschen, och sen ska vi åka o hämta flickorna vid 11...
Sen blir det nog bara hem o ta det lugnt efter det... :)

Julia o Isabelle :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: