2010-11-01
 21:49:35

Måndag...

Imorse vid 6-tiden stack Daniel iväg till Linköping igen. Och den här gången kom dom hela vägen fram utan en massa bilstrul :)

Sen i förmiddags lämnade jag in flickornas urinprov på vårdcentralen, så vi får väl hoppas att dom kan se vad det är för fel på tjejerna nu då. Jag tror dom skulle kolla om det kunde vara diabetes den här gången! Men det hoppas jag verkligen inte att dom har!! :/

När vi hade lämnat in det så åkte vi hem till mamma o hälsade på :)
Sen var vi där i några timmar...
På vägen hem däckade alla barnen i bilen så då passade jag på att stanna till på några ställen o fota lite...

Vid 17-tiden kom vi hem, så då åt vi, och sen badade jag flickorna o Pontus...
Och nu sover Pontus iaf, och flickorna somnade alldeles nyss dom med. Jag tänkte strax lägga mej jag också om jag ska orka upp imorron! För efter två veckors förkylning ska ju flickorna till dagis imorron så då får vi kliva upp tidigt igen... Det blir ovant hehe

Vid Hällarna :)
© Soffiloffis

En till bild tagen vid Hällarna :)
© Soffiloffis




Tunneln vid Klenshyttan...
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: