2010-11-12
 18:53:14

Rädda barn...

Idag kom Ylva o körde tjejerna till dagis igen :)

Sen när dom hade kommit hem så åt vi lite och efter det gick Daniel ut o kollade om bilen startade, och det gjorde den. Så då tog jag med mej Pontus och åkte in till stan...
Där skulle jag lösa ut en avi på 70:- som jag hade fått, så först gick jag till Nordea men dom hade ju stängt redan klockan 13. Så då gick jag bort till postservice istället, för dom brukar ju också kunna lösa ut såna checkar, men inte den här gången... Det är tydligen bara min bank som kan göra det! :/

Nu har vi nyss ätit och flickorna tittar på TV...
Jag börjar bli trött på barnkanalens barnprogram! På mornarna brukar det vara ett program där dom visar hur saker går till, t.ex. hur det funkar när man spolar i handfatet, var vattnet tar vägen osv...

Men en morgon visade dom hur dom gör stunttrix i filmer, så då tog programledaren fram en kniv och "skar sej" själv i handen med den, och då kom det låtsasblod från nån behållare på kniven så det såg ut som hon fick värsta såret, så då blev det illskrik från tjejerna.
Sen skulle hon "sminka" ett sår på armen och då blev flickorna livrädda och började skrika i högan sky igen! Sen dess vågar dom inte titta på det programmet utan skriker så fort dom ser att det börjar... det är ju lite synd, för det är ganska intressant faktiskt! :)

Och nyss var det nåt annat program, Hotell Kantarell tror jag det heter... och i det här avsnittet spökade det visst, så då kom flickorna och skrek igen så jag fick byta kanal! Ska dom inte ens kunna kolla på bolibompa utan att bli skrämda från vettet?! Dåligt av SVTB!

Det intressanta barnprogrammet :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: