2010-11-26
 11:37:19

Besöka :)



Idag på eftermiddan ska vi nog gå upp till Ylva en sväng :)
Det blir kul! Var ju ett tag sen vi var hem till dom nu...
Flickorna får nog åka på sina bobbar upp :P Så kan dom åka ner för doktorsbacken sen på hemvägen hihi :)

Fy sjuttsingen vad typiskt min otur, jag skulle fota en sak men det blev bara suddiga bilder för att jag inte använde nåt stativ... Men sen precis när jag hade fått fast kameran på stativet och skulle ta "det perfekta kortet" så tog batteriet slut! Gaah! Men då är det väl bara o ladda batterierna o prova igen lite senare då! =/

Nä nu ska jag gå o slå på en film åt tjejerna
Hörs sen
Kramar


Ylva o Peter för en massa år sen :)




Lotta
PUBLICERAT: 2010-11-26, 19:55:37

Heej! :) Liiite sent svar men här här kommer det iaf :) Jodå det går bra på nya jobbet, har väl kommit in i de lite mera nu.. Men stressigt som tusan direkt på morgonen bara :p Men det går :) Allt bra med dig? Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: