2010-10-31
 18:56:38

Äntligen!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur rumpenstumpen och färgat håret... :)
Får väl hoppas det blev bra bara, det syns ju inte riktigt nu när det fortfarande är blött.
Bild kommer ev. imorron om jag orkar/hinner ta någon :P

Idag på förmiddan åkte jag in till stan och hämtade mammas dator, så när jag kom hem formaterade vi om den. Annars har vi inte gjort så mycket mer... tvättat o diskat som vanligt bara, och ätit lite grann...

Ikväll vid 21-tiden åker Daniel tillbaks till Linköping o jobbar :/
Jag kommer sakna honom jättemycket!
Men som tur är så är det ju bara fyra dagar, sen kommer han hem igen (dom jobbar in fredagarna) :)

Aja, nu ska jag hänga tvätt...
Hörs sen
Kramar


Såhär nånting blev det iaf sist jag var rödhårig...
Men jag hoppas det blir liiite mörkare den här gången :P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: