2010-10-15
 20:09:52

Fredag :)

Imorse var flickorna på dagis, och sen när dom kom hem fick en av dom ett hysteriskt utbrott som vanligt :/
Julia däckade i sin säng och Isabelle o jag tittade på lite Pippi Långstrump...
Sen gick jag o Pontus in o vilade en stund, vaknade vid 15-tiden så då gjorde Daniel lite mat :) Potatis, falukorv och nån vit sås - jättegott!
Och sen efter det har kvällen bara rullat på...
Vi tänkte baka bullar med barnen idag men det blev tyvärr inte av, ingenting som vi bestämmer blir av. Det kanske är bättre att inte bestämma något utan bara göra´t? :)

Aja, en riktigt seg dag har det varit iaf... Jag känner mej asförkyld med en hosta från h*vetet, Julia är jätteförkyld och Pontus börjar också bli förkyld :(
Det är bara Daniel och Isabelle som har klarat sej någorlunda än så länge...

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat laddaren till kameran föresten... jag har letat som en galning och började nästan tro att den hade försvunnit för all framtid! Men sen undrade Daniel om jag hade kollat i BB-väskan, och där låg den visst! Oops :P
Så nu kan jag snart fota lite igen hehe :)


Men nu ska jag surfa lite sen ska jag kolla på nån film eller nåt innan det är dags o sova
Hörs sen
Kramar

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: