2010-10-26
 16:55:59

Lika?


BebisIsabelle :)



BebisPontus :)



Och bebisJulia :)



Jag tycker Pontus är så himla lik både Julia och Isabelle :P
Kul o jämföra är det iaf!
Vem tycker du han är mest lik?

Igår åkte jag hem till mamma en sväng, flickorna lekte en massa och sen gick vi ut på en liten promenad...
Vi gick runt i en massa affärer på stan, och så träffade jag Lotta och Robert på Hemköp så vi pratade lite grann :)
Och efter det gick vi tillbaks hem till mamma igen.

Idag har mamma varit här och hälsat på :)
Men nu vet jag inte vad vi ska göra... flickorna tittar på barnkanalen just nu iaf och Pontus ligger och vilar här bredvid. Kanske ska ta itu med dom där förbannade räkningarna så jag får det gjort nån gång :/
Kanske inte världens roligaste syssla, men men...

Aja
Hörs sen då...
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: