2010-10-14
 18:07:10

Torsdag...

Idag har det verkligen varit fullt upp och jag känner mej helt slutkörd!!
Vi klev upp vid 7 som vanligt, sen iväg med flickorna till dagis kl 8, in till stan och marnäsliden för o skriva på faderskapspapper vid 9-tiden... Sen vid 10 skulle Daniel till arbetsförmedlingen o lämna in sina sökta jobb... Efter det bar det av hemåt för en kort paus innan flickorna skulle hämtas hem från dagis.
Sen klockan 11 hämtade jag dom och vid 12.30 bar det av in till stan igen för klockan 13 var det dags för efterkontrollen på MVC.

Sen åkte jag hem till mamma och fikade lite innan jag var tvungen att åka tillbaks till grängesberg och BVC kl 15.45 :)  Där gick det iaf jättebra, Pontus blev läkarundersökt och allt såg bra ut. Han vägde 4500 gram och var 56,5 cm lång idag, så han växer som han ska också :)

Härdanefter tänker jag se till att inte ALLT blir inbokat på samma dag, för det blir ganska drygt när dagen väl är där!




Hade lite tråkigt när jag väntade på Daniel när han var på AF så då kom kameran fram :P
Här är iaf Ludvika Stadshus :)



Pontus börjar föresten bli förkyld nu :/
Kanske inte så konstigt egentligen eftersom resten av familjen är sjuka, men jag hoppades att han skulle slippa eländet. Hoppas att han kryar på sej snabbt iaf!!

Näe nu ska jag gå o kolla vad flickorna pysslar med
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: