2010-10-12
 16:58:17

Tisdag...

Imorse gick flickorna till dagis igen :)
Dom har börjat i olika grupper så idag hade dom inte träffats knappt nånting, Julia hade fått gå ut i skogen med sin grupp medan Isabelle var inne och målade och höll på med lera med sin grupp.

När jag hade hämtat dom sen så åkte jag o Pontus in till stan.
Sen upp på MVC och tog blodprov... Efter det åkte jag hem till mamma och skulle hälsa på men dom var precis på väg till Hedtjärn så det blev inget besök där idag.



Usch, på torsdag blir det fullt upp känns det som, först lämna flickorna på dagis, sen in till marnäsliden o skriva papper, sen hämta flickorna på dagis, in till stan igen kl 13 för läkarbesök och så till BVC kl 15.45! Jag försökte avboka BVC-tiden eftersom det känns som jag kommer stressa ihjäl mej, men det gick inget vidare, fick en senare tid bara... så det får väl bli en stressdag ändå då :P

Aja, nu ska jag försöka kolla på Det okända om det går...
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: