2010-10-23
 13:00:19

Snö...

I torsdags åkte jag och barnen hem till mamma på förmiddan och sen gick vi fram på stan och kollade i lite affärer... Och på vägen hem gick vi in på polishuset och hälsade på Berit så hon fick se lilla Pontus :)

Sen på kvällen kollade jag på lyxfällan, och jag störde mej verkligen på tjejen som var med! Herregud, snacka om att vara helt blåst! Hon hade 0:- i inkomst men köpte märkeskläder, märkesväskor och smink på kredit för minst 35.000:- varje månad!!  Sen tyckte jag inte att hon verkade ta åt sig så mycket av programledarnas råd heller utan stod mest bara där med sitt gullepluttiga pussmunsplutande fånleende på läpparna... Började nästan undra ett tag om hela avsnittet var fejkat/regiserat :S

På sin blogg har hon skrivit: "Lilla shopaholic har kastat in handduken! Jag har exempel börjat tvätta mina kläder,  tidigare orkade jag inte tvätta utan slängde kläderna när dom blev skitiga."

© Soffiloffis



Aja, nog om det...
Sen igår när vi vaknade upptäckte vi att det hade snöat så då åkte vi hem till Veronica och bytte däck på bilen... och efter det gick vi in o fikade lite innan vi åkte in till stan en sväng :)
Och sen på kvällen blev det en helkväll framför teven.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, hela familjen är ju förkylda så troligtvis blir vi inne hela dagen iaf... om jag inte får för mej att gå ut o gå senare, men det visar sej väl...

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: