2010-10-28
 21:48:26

Hemma igen :)

Idag på förmiddan åkte jag och barnen hem till mamma o hälsade på. Där blev vi bjudna på mat - lövbiff och potatis - hur gott som helst :)
Sen när vi hade ätit klart gick vi fram på stan och kikade lite på loppisen... jag är ute efter ett litet runt bort att ha bredvid stora bokhyllan, men nåt sånt hittade jag inte idag iaf :/
När vi var klara där inne så träffade vi Ketty och Ylva så vi pratade lite med dom ett tag :)

Sen gick vi bort till Korntäppans loppis och där gick mamma och flickorna ner o kikade lite, sen blev det Lidl och efter det lite affärer på stan. Inne på Åhléns köpte jag hårfärg så ikväll blir jag ev. rödhårig igen om jag inte väntar tills imorron istället.

Nu är iaf Daniel hemma igen efter en vecka i Linköping... men på söndag åker han tebax igen och jobbar lite mer. Fick ett sms av honom imorse där han skrev att det inte skulle bli lika mycket jobb som det var tänkt, men det var visst inte så illa som det lät iaf :)


En liten del av Ludvika...

© Soffiloffis



Imorron ska jag till BVC med Pontus... jag skulle egentligen ha varit dit i måndags men eftersom hela familjen var sjuka så flyttade jag fram det tills imorron istället. Det ska bli intressant o se hur mycket han har vuxit sen vi var där sist för ca 2 veckor sen :)

Han har börjat le jättemycket nu, tror han är världens snällaste unge... han gnäller nästan aldrig :) Och han är såå himla söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: