2010-10-04
 12:41:45

Filmkväll :)

Nu har jag ringt o bokat tid till marnäsliden, så i mitten av oktober ska vi dit o skriva på faderskapspapper :) Och om en stund ska jag ringa till lasarettet o boka tid för flickornas blodprover, förhoppningsvis får vi veta vad det är för fel den här gången! Man blir ju orolig, det kan ju inte vara bra o gå runt med äggvita och blod i urinen hur länge som helst :/

Om ett par timmar ska vi åka in till stan, flickorna får vara hos mormor som dom har tjatat om i flera dagar nu... Och medan dom är där så ska jag och Pontus träffa Mia :)

Såg föresten två filmer igår, den första var "Knight and Day" med Tom Cruise och Cameron Diaz och den var ganska bra, mycket bättre än vad jag hade trott :)
Sen lite senare såg jag och Daniel på filmen "The Book of Eli" med Denzel Washington och den var också bra, kan säga att jag blev lite förvånad i slutet hehe :)

Aja...
Hörs sen
Kramar

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: