2010-09-02
 12:21:44

MVC...

Nu har vi nyss hämtat flickorna på dagis... och sen sprang Daniel in på konsum en snabbis och köpte mjölk o bröd på vägen hem :)

Värkarna kommer lite tätare nu iaf, ca 10 minuter emellan... men dom är ganska oregelbundna fortfarande.
Jag måste in till barnmorskan till kl 13.30, för jag hade visst en tid idag så...
Som tur var kunde mamma hämta mej så jag slipper köra iaf, vill helst inte göra det när jag har värkar :P

Vi formaterade föresten om min dator igår eftersom Daniel behövde sno en av mina hårddiskar... Så nu har jag inget msn längre :(  Det går inte att installera på min dator heller för det blir nåt fel hela tiden :/  Jag hatar att inte ha msn så jag hoppas det går o fixa snart!

Aja, nu ska jag göra mej i ordning lite...
Hörs sen
Kramar


En glad liten Julia (gammal bild)


Och en glad liten Isabelle (en gammal bild)

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: