2010-09-07
 21:56:14

Mycket idag...

Isabelle o Julia behövde inte läggas in igår, men dom följde med farmor hem och sov kvar där inatt eftersom det blev så sent innan dom kom hem från Falun inatt... så nu ska dom äta pencilin i tio dagar, och eventuellt ska dom till Falun på fredag igen och göra ultraljud för o se hur deras njurar ser ut. Men allt berodde visst på hur provsvaren såg ut från igår, om det behövs ultraljud eller ej. Får hålla tummarna för att proverna ser bra ut!!
Nu är dom hemma iaf så dom var med in till stan tidigare idag :) Gud vad vi har saknat dom nu!

Isabelle :)


Julia :)

© Soffiloffis



Natten här hemma var ganska dryg, såriga bröstvårtor är inte o leka med precis... :/

Så idag var vi in till stan och jag o Pontus gick upp till MVC o hämtade ut en amningspump och sen fick jag lite tips på vad jag kan göra för att underlätta amningen :)  Pontus sög tydligen fel så det var därför jag fick så mycket sår, men nu kan jag amma utan att nästan skrika av smärta, så det känns skönt :)
Trodde ett tag där inatt att jag skulle bli tvungen att ge upp amningen och det vill jag inte den här gången så jag hoppas att det kommer funka härdanefter :)

Förutom det så har jag varit till den där aktiviteten och sagt till att jag inte kommer dit nåt mer eftersom bebisen är här nu. Och så har jag skrivit ut mej från arbetsförmedlingen också... Så nu ska jag väl ansöka om föräldrapenning istället då :)

Men nu ska jag kolla facebook och sen sova :)
Kramar




Sofi
PUBLICERAT: 2010-09-08, 19:37:46 | URL: http://mssofi.blogspot.com/

Hej!



Hittade din blogg, grattis till den fina pojken. Vad hemskt att det slutade i akutsnitt, men skönt att det gick bra.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-09-08, 22:29:04 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hej :) Vad kul att du hittade mig! Är allt bra med dig då? Tack så mycket, och grattis till dig också, jag såg att du också har fått barn nyligen :) Jag svarar här för jag förstod inte hur man gjorde på din blogg :P


Sofi
PUBLICERAT: 2010-09-09, 11:18:55 | URL: http://mssofi.blogspot.com/

japp det är full fart här. Malte är vaken större delen av dagarna så dagarna går fort undan =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: