2010-09-15
 17:48:53

Nu har dom åkt...

Nu har flickorna åkt med mormor till Hedtjärn så det känns riktigt tomt här hemma :/  jag saknar mina små bustroll! Men jag hoppas dom får kul där borta iaf o lyssnar på sin mormor o morfar :)

Jag och Daniel gick iväg o röstade tidigare idag, och Pontus somnade nästan så fort vi la ner honom i vagnen :) Skönt o ha det gjort nu iaf, får väl hoppas att rätt parti vinner bara!!

Imorron har jag fått tid på vårdcentralen så kl 11 ska stygnen tas bort :) Ska bli skönt o bli av med skiten även om dom inte stör mej så mycket än så länge...
Sen på eftermiddan ska jag nog träffa milla, malle och lotta också så dom får se lilla Pontus... Det ska bli kul!

Funderar på om jag ska lägga mej o vila nu medan Pontus sover... bäst o passa på!
Hörs senare iaf
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: