2010-09-24
 10:48:17

BVC o Filipstad...

Usch idag försov vi oss, vi vaknade 7.18 och skulle egentligen ha gått upp 6.30 så imorse blev det riktigt stressigt! Men vi hann iaf till dagis i tid trots allt :P
Sen när jag hade lämnat flickorna där åkte jag hem och matade Pontus och vid 9 var det bara o åka iväg till Björkås och BVC. Där blev han vägd och han vägde 3930g :) Så uppåt går han och följer sin kurva jättebra :)

Nu är jag hemma och strax bär det av till Björkås igen för klockan 11 ska tjejerna hämtas på dagis...
Det känns som det blir väldigt mycket åkande idag hehe


Ungefär samtidigt som jag åkte till dagis med flickorna imorse så åkte Daniel iväg till Filipstad på möte... Fåse hur det gick o så... Han borde väl snart vara på väg hem iaf

Aja nu ska jag väl klä på Pontus igen då...
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: