2010-09-27
 20:44:07

Myspys...

Imorse gick Daniel upp med flickorna så jag fick sova en stund till, för jag hade varit vaken ganska mycket inatt eftersom Pontus var gnällig o så... Så tillslut klev jag upp vid 11.30 iaf :)

Resten av dagen har vi gjort typ ingenting...
Jag gjorde lite chokladbollar nu på eftermiddan som jag o flickorna mumsade i oss av :P
Sen hade jag lite huvudvärk igen, men den gick över efter ett tag skönt nog... det kommer o går typ varje dag nuförtiden. Ganska störande!

Dom ringde från Svenska Postkodlotteriet på kvällen, så det gick jag med i :)
För det skulle ju kännas ganska förjävligt om grannen vann pengar som vi också kunde ha fått tagit del av om vi hade varit med i det där, men eftersom vi inte var det så får man inte ett ruttet öre... Nej, då är jag hellre med i gemenskapen :P


Imorron ska vi hem till Ylva m. familj o hälsa på... Det tror jag tjejerna tycker ska bli jättekul! :)
Vi hade först tänkt gå dit idag, men det fick bli en slappardag här hemma istället...

Aja, nu ska jag se nån film tror jag...
Hörs sen
Kramar


Myspys :)


mams
PUBLICERAT: 2010-09-28, 19:03:54

Vilken slapp och skön stil han har där mysigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: