2010-09-29
 19:55:17

Besök :)

Idag fick jag sova lite längre igen... jätteskönt var det :P
Sen på eftermiddan kom Johan, hans flickvän Kim och deras hund Lucky förbi en sväng, så vi pratade lite med dom ett tag :) Och när dom hade dragit vidare så åkte jag och barnen in till stan och hälsade på mormor o morfar :)
Dom hade varit i Ullared så vi fick lite saker av dom därifrån, bland annat en ståbräda till vagnen... Tack så mycket! Och så tog vi lite syskonbilder lite senare också... Flickorna blir kvar där tills imorron :)

Var även in en snabbis på marnäsliden innan jag åkte hem, så där träffade jag en gammal bekant som jag pratade lite med, skoj skoj :)

 

 



mams
PUBLICERAT: 2010-09-30, 19:53:44

Vad mörka bilderna blev är alla likadana kan du inte använda dom då?? har du inget MNS????


Sofie
PUBLICERAT: 2010-09-30, 20:20:40 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Tycker du det?! På min skärm är dom inte särskilt mörka :S Nope, MSN började strula sådär igen när datorn blev omformaterad sist så jag vet inte vad det är för fel...


mams
PUBLICERAT: 2010-10-01, 11:40:58

Hur kan ni formatera om era datorer när ni inte har nåt program?????????


Sofie
PUBLICERAT: 2010-10-01, 12:00:05 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Skivan gick sönder sist Daniel formaterade om sin dator, så därför har vi inget program längre...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: