2011-04-13
 19:25:22

Hälsat på på dagis :)

© Soffiloffis



Idag på förmiddan åkte vi till dagis och hälsade på... Tjejerna var jätteblyga i början, men sen när vi hade gått iväg till gympasalen och varit där en stund så släppte det lite :) Dom sparkade boll, hoppade över ribbor, slängde sej i lianer och dansade... Jag tror dom hade jättekul för nu vill dom gå dit och hälsa på fler gånger :)

Annars idag har vi inte gjort så mycket... Daniel åkte ju iväg till jobbet vid 13-tiden, sen försökte vi vila lite men det blev inget med det..
Men jag har ringt ett samtal iaf, så nu har jag pratat med läkaren i Huddinge... men allt är inte helt klart än, jag måste ringa upp imorron bitti igen :/

Usch jag är aptrött, har inte sovit så bra dom senaste nätterna... så ev. blir det tidig säng för mej ikväll...
Nu ska jag se film iaf
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: