2011-04-11
 21:40:39

Måndag, tänder och tusilago :)


Pontus små tänder :)

© Soffiloffis


Nu har vi varit i stan... först hälsade vi på mamma en stund och var där i några timmar... jag städade ur bilen lite grann också. Sen när vi var ute i solen ringde Mia o undrade om jag fortfarande ville träffas och det ville jag ju så en stund senare åkte jag fram på stan o mötte upp henne, Linus o Hampus :)

Vi gick i några affärer och så blev det en snabbsväng in på apoteket innan vi skiljdes åt.
Och sen kom hon och Hampus förbi hemma vid mamma o pratade en liten stund senare :)
Hampus o flickorna busade som sjutton, sparkade badboll som flög både högt o lågt haha...
kul verkade dom ha iaf och det är väl huvudsaken :P

Imorron får det lov o bli storstädning här hemma!
Ska ta o byta gardiner i köket också när jag ändå är i farten :)
Aja, hörs sen
Kramar


Små tusilago som jag såg på vägen till BVC idag :)

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: