2011-04-06
 13:34:34

Ringa...



Nu har jag ringt några samtal, men jag blev inte klokare för det för ingen av dom var där idag.
Ringde först till kuratorn i Falun för vi måste prata med en sån för att få åka två föräldrar till Huddinge. Men hon var inte där så jag fick tala in meddelande på telefonsvararen... Sen ringde jag till kommunen för att fixa dagisplats åt Pontus men dom var tydligen bara där på tisdagar o torsdagar så jag får försöka igen imorron då!


© Soffiloffis



Annars idag är Daniel på jobbet som vanligt... och jag håller på o tvättar för fullt.
Vi har nyss käkat, korv med mos fick det bli idag :)
Och Pontus käkade gröt, han verkar gilla det mer o mer för varje gång han får det, så det är ju bra :)

Aja hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: