2011-08-07
 20:30:36

Har tråkigt så jag gör en lista till :P

© Soffiloffis



1. vad heter du?
Sofie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte riktigt...
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma ville att jag skulle heta Angelie men mormor kunde inte uttala det.. pappa ville att jag skulle heta Eva. Det fick bli mina andranamn ist :)
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 81a
6. vart bor du? Grängesberg
7. bott utomlands? Nej tyvärr
8. flyttat antal gånger? I mitt liv: 8 ggr, sen jag flyttade hemifrån: 5 ggr
9. vart skulle du vilja bo? Var som helst, men gärna där det är varmt året runt :P
10. vilken skolklass? Går inte i skolan...
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vad som helst, bara jag slipper vara arbetslös!!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 171½ cm
2. hur mycket väger du? Hemligt :)
3. hårfärg och frisyr? Blandad hårfärg, långt o slitet...
4. ögonfärg? Blå/gröna
5. mest nöjd med? Min längd och mina ögon tror jag
6. minst nöjd med? Min mage
7. skostorlek? 39/40
8. glasögon? Nope
9. har du några piercingar/tatueringar? Nope

FAVORITER
1. filmer? Det finns så många... men no strings attached var bra :)
2. låtar? Samma där, men jag gillar Edguy, Metallica, Volbeat, melody club, Pink, o mycket mer...
3. årstider? Sommar så klart!
4. mat/dryck? Oxfilé
5. djur? Hund
6. färg? Blå, lila, svart
7. parfym En av Paris Hiltons parfymer... minns inte vad den heter bara :)
8. tv-program? Greys Anatomy och Fringe
9. ämne i skolan? hatade allt :P
10. sysselsättning? Fotografera

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen
2. vad använder du just nu för skor? Converse
3. favoritfärg på kläder? grå, svart
4. favoritmaterial på kläder? Bomull?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Kjol o linne
6. favoritaffärer? H&M
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar...
8. favoritmärke? vetej
9. vad har du för byxstorlek? vet ej
10. vad har du för tröjstorlek? m

DIN LÄGENHET
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt stor tycker jag
2. vilken färg på tapeterna? Här inne är dom vinröda
3. vilka färger går rummet i i övrigt? blått, grått, träfärgat, vitt, svart :P
4. favoritmöbel i rummet och varför? Tv:n o datorn haha
5. vad vill du ändra där inne? Tavlor, o väggar som det går o spika fast nånting i!
6. vad har du där inne av följande:
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett stort träd o buskar
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter i soffan o tittar på teve, sitter vid datorn o umgås med barnen så klart
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Daniel
10. favoritpryl i rummet? kamera

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rolf hette han
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? har ingen jacka :D
b) väska just nu? plånbok, mobil, kamera, nycklar m.m.
c) sminkväska eller liknande just nu? foundation, pincett, kajalpenna o mascara plus lite annat skit...
3. vad är du beroende av? tuggummi o kaffe
4. vilket land kommer du i från? sverige :)
5. vilken sorts lypsyl använder du? använder sånt där blåvitt som luktar sååå gott :)
6. vad tror du på? liv efter döden? spöken :)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag tillhör ingen religion, tror inte på sånt skit!
8. vad köpte du senast? mjölk
9. har du nåt husdjur? Nope :)
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: Svart med pärla
tandborste: En vit/gröngul
smycken: Lite halsband o örhängen
solglasögon: Svarta, men vet inte var dom är just nu
underkläder: trosur o bh
nagellack: inget



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: