2011-08-10
 18:17:23

Onsdag

Milla, Lotta och en nyfödd Alice... (gammal bild) :)



Nu har jag varit på stan nästan hela dagen o träffat Milla, Alice o Lotta :)
Jag kom väl hem för 2 timmar sen eller nåt sånt...

Innan jag åkte fram på stan så åkte jag bort till lasarettet o lämnade tebax en sak jag lånade förrut...
Det tog en bra stund innan det kom nån o tog emot den så jag blev lite småstressad :)
Träffade iaf en gammal klasskompis där, han o hans tjej hade tydligen fått en liten bebis nyss... skoj skoj!
Det verkar vara ett riktigt baby-boom år i år hehe

När jag hade lämnat tebax den där så åkte jag fram på stan o mötte upp tjejerna :)
Sen gick vi i lite affärer o så gick vi till bk´s och fikade...


Milla berättade att en arbetskamrat till henne hade dött nyss, jag kände honom lite grann när jag var yngre... Sonias expojkväns storebror var det!
Usch, jag kan knappt fatta att det är sant :(
33 år tror jag han blev!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: