2011-08-14
 22:55:25

Söndag!



Inte mycket har hänt idag heller :/
Småseg dag som vanligt...
Daniel var hem till sin mamma en sväng på eftermiddan o hälsade på Thomas m.fam. innan dom åkte hemåt...
Och jag har pratat lite med Mia nu på kvällen :) Så vi ska väl försöka träffas i slutet av veckan :)

Jag ska snart gå o lägga mej tror jag, vi ska ju upp tidigt imorron för tjejerna börjar på dagis då!
Och då ska jag o Daniel vara med o skola in dom eftersom det var så längesen dom var där nu :)
Hoppas dom kommer tycka det blir kul o komma tebax iaf!
Daniel sa nåt om att Ylva hade berättat att Julias foto hängde på en annan avdelning, så jag vet inte om dom menar att dom ska sära på dom nu? Det visar sej väl :)


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: