2011-08-17
 11:44:09

Onsdag

Källa



Usch vilken hemsk huvudvärk jag hade igår... det bara sprängde i hela skallen så jag trodde jag skulle dö eller nåt, och tillslut fick jag lov o kräkas! Men inte gick huvudvärken över ändå, inte förrän jag vaknade imorse var den borta :/
Undrar vad sjutton det var för nåt?! Har aldrig varit med om något värre!

Idag ska vi väl försöka göra nåt... Vi får väl se vad det blir.
Jag skulle behöva åka till lasarettet o ta blodprov idag eller imorron iaf :/

Men nu ska vi laga mat
Hörs senare
Kramisar


Lotta - Mamma i oktober <3
PUBLICERAT: 2011-08-17, 16:57:33 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Heej :) Det kanske är migrän du fick? då kan man få riktigt ont i huvudet och spy :/ Vet hur det är iaf.. kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: