2011-08-29
 15:12:08

En lista!



1. Hur gammal är du om fem år?

35 :/


2. Vem var den sista du träffade?
Daniel, Isabelle, Julia o Pontus

3. Hur lång är du?
171,5

4. Vilken var den senaste film du såg?
The other guys tror jag :)

5. Vem ringde du senast?
Daniel

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Jag minns inte...

7. Vad är dagens planer?

Fota lite kanske, annars ingen aning


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag hatar att prata i tfn, skickar hellre sms :)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
I lördags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/gröna

12. När vaknade du idag?
Jag vaknade vid 6

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nope

14. Vilken är din favoritplats?
Jag älskade att vara vid sommarstugan när jag var liten (var flera år sen jag var där nu) så det får bli den :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Mörka källare

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag, Daniel o barnen har flyttat till ett hus och har en hund :)

17. Vad skrämde dig som barn?
Jag minns faktiskt inte...

18. Vem fick dig att skratta senast?
Daniel :)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej för ung är jag väl inte, men jag har inga ändå...

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och, fast Daniel använder den bärbara för det mesta :P

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag föredrar att sova i trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Jag sover med 2, ibland 3 kuddar

23. Vilka landskap har du bott i?
Västmanland och Dalarna

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Det har väl hänt några gånger.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Inomhus föredrar jag strumpor, utomhus skor...

26. Är du social?
Nej tyvärr, inte särskilt...

27. Vilken är din favoritglass?
Blåbär

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala av studielånen, resa, köpa husbil...

29. Tycker du om kinamat?
Jajamensan!

30. Tycker du om kaffe?
Japp, jättegott... men bara med mjölk o socker, annars kan de va!

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid vänster

33. Kan du spela poker?
Jag tror det

34. Tycker du om att mysa?
Mysa är det bästa jag vet.

35. Är du en beroendemänniska?
Nope

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, men milla fyller dagen före mej :)

37. Vill du ha barn?
Jag är nöjd med dom tre jag har :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och pyttelite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen o fotoprylar

42. Äger du dyra smycken?
Jo det gör jag nog, men använder dom inte så ofta

43. Har du någon gång testat att röka?
Ja det har jag väl

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Bantningsdryck alldeles nyss

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Daniel

46. Välj ett ärr på din kropp?
Skar mej i tummen med en brödkniv när jag var liten, så där har jag ett ärr...

47. Vad har du för ringsignal?
Vanlig samsung-signal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja det har jag :) Flickorna använde dom när dom var små...

49. Flirtar du mycket?
Kan jag nog inte påstå.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma i köket

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej det tror jag inte

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Minns inte

54. Läser du dagstidningen?
Nej, det har jag aldrig gillat.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Nej, har fullt upp med o köra eller titta på vägen

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Lyssnar aldrig på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Twilight Jasmine tror jag :P

59. När var du i kyrkan senast?
När min morbror begravdes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: