2011-12-25
 23:03:32

Dagens :)



Dagens mående: Lite förkyld o har lite ont i magen...
Dagens höjdpunkt; Julglassen :)
Dagens irritation; Hmm, vet faktiskt inte...
Dagens citat; "Den väg som är rätt för dig, behöver inte nödvändigtvis vara rätt väg för mig!"
Dagens outfit; Jeans o linne
Dagens "vill ha": Jag vill resa bort, ligga på stranden o götta mej i flera veckor!!! För nu är jag trött på vintern!
(Morgon)Dagens planer; Daniel pratade om att han skulle skruva bil, vet inte vad jag o barnen ska hitta på?
Dagens lycka/tacksamhet; Min fina familj
Dagens frisyr: Platt...
Dagens väder: Det blåser som sjutton! Stormen Dagmar är tydligen här!
Dagens köp: Ingenting
Dagens blogg: Malin Wallberg
Dagens klipp: Dover - Sick girl
Dagens bild: Juleljus...

 

Juleljus...

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: