2011-12-31
 13:41:45

Gott nytt år!



Nyårsafton idag :)
Det känns helt sjukt... för tre år sedan gick jag ut på natten o fotograferade fyrverkerier och höll på o frysa fingrarna av mig. Nu tror jag snarare att jag skulle kunna svettas ihjäl om jag gick ut ;) Det känns mer som att det skulle vara mars än sista december!! För ute är det alldeles soligt, snöfritt och säkert plusgrader? :)

För vår del blir det lugnt o mysigt här hemma med barnen :) Tror vi ska göra fläskfilé o potatisgratäng ikväll... hoppas det blir gott!
Vi hade först tänkt försöka skaffa barnvakt o kanske festa lite ikväll, men bilen strulade till det så ekonomin är inte som den borde vara :/ får göra't en annan gång istället :)

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: