2011-12-20
 14:07:50

Nya tag...



Igår kände jag mig faktiskt mycket bättre, jag hostade inte alls lika brutalt o behövde inte snyta mej 100 gånger på en kvart... men nu verkar det som förkylningen har tagit nya tag. Suck!

Daniel åkte iväg till jobbet för en stund sen, så han kommer väl hem runt tolv inatt tror jag.
Igår när han kom hem hade jag legat helt utslagen där på sängen, så han trodde jag var död haha... så han hade väsnats extra mycket för att se om jag reagerade, och det hade jag ju gjort som tur var :P
Jag som försökte hålla mig vaken tills han kom hem, det gick visst inte så bra :)

Isabelle o Julia sitter o målar med vattenfärger nu och Pontus ligger o vilar. Hans förkylning verkar också ha tagit om :/


 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: