2011-02-01
 23:42:44

Tandläkarbesöket...



Idag var ju flickorna till tandläkaren för första gången, och det gick jättebra :) Tandläkaren tyckte dom hade så fina tänder och 20 stycken hade dom båda två... Nu ska dom inte dit förrän dom är 5 år nästa gång.

När vi hade varit där åkte vi till MM o handlade hem lite nödvändigheter och efter det åkte vi hem till mamma o var där i några timmar... Flickorna var busiga som vanligt så när vi kom hem däckade dom nästan direkt!

På vägen in från bilen trodde jag att jag skulle dö... jag hade fem påsar med varor från MM, en påse med sånt jag hade haft med mig (blöjor, ersättning o sånt), en taklampa och så skulle jag få med mig Pontus i babyliften också! TUNGT!! O glashalt var det också så det var väl ett under att jag inte ramlade o bröt en höft eller tre...

Imorron är det dags att åka till Falun med tjejerna igen då... Farmor ska vara barnvakt åt Pontus medan vi är där med dom :)


Nu har Daniel kommit hem från jobbet :)
Hörs sen
Kram


milla
PUBLICERAT: 2011-02-02, 14:48:22 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

kommer du te stan å träffar damerna? :)

Imorgon tors.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-02, 22:18:05

fick du mitt sms?

Tänkte dra vid halv tolv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: