2011-02-10
 19:30:09

Damträff :)

Här kommer en gammal bild på Milla o Lotta eftersom jag inte har några nya på dom :P



Nu har jag varit på stan med milla o lotta... malle kunde inte bli med den här gången heller för hon skulle visst till tandläkaren igen.. Får hoppas hon kan bli med nästa gång iaf!
Jag köpte två reaplagg och så åt vi lite på ChinaTown :)
Sen vid 18-tiden körde jag hem Lotta och så hämtade jag Pontus innan jag gasade hemåt..

Mamma är barnvakt åt flickorna tills imorron :)

Hörs sen

Kramar




milla
PUBLICERAT: 2011-02-10, 20:45:38 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

oh vilken gammal bild du skrapat fram.

Jösses du har nog mycket kort som skulle va kul att ha.

Denna midsommar minns jag. Hos Robert. Bea & Benny va mä.

Conny å Peter mä va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: