2011-02-22
 20:26:22

Trött som vanligt :)



Idag vid halv 12-tiden åkte vi in till stan och så lämnade jag in tjejernas urinprov på labb, och så var vi hemma hos mamma/mormor resten av eftermiddan :)
När Daniel kom hem hade han fått svetsblänk så han ligger inne i sovrummet och vilar just nu, fåse om han kommer upp nåt mer idag eller om han sover tills imorronbitti...

Flickorna är nyss lagda iaf och Pontus ligger här bredvid mej o sover :)
Jag är skittrött jag med så jag funderar nästan på om jag ska gå o lägga mej jag också så fort tjejerna har somnat...


Mormor o flickorna... Det är ju liiite mer snö nu hehe :P



Nu håller jag tummarna för att Milla o Fiddes bebis bestämmer sej för o titta ut snart :)
Är jekligt nyfiken på vad som gömmer sej där inne också :D


Hörs sen iaf
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: