2011-01-31
 18:39:38

Måndag...



Måndag igen då... veckorna bara susar förbi!!
Imorron ska tjejerna till tandläkaren för första gången... Hoppas dom inte har några hål i sina små tänder!
Sen på onsdag ska vi till Falun med dom igen! Fåse om vi får nåt svar på biopsin när vi är där den här gången då.

I helgen har vi inte gjort mycket... Har bara varit hemma och tagit det lugnt.
Och idag har vi städat lite grann, och jag har försökt tvätta igen men tvättmaskinen verkar vara på väg att gå sönder för ibland stänger den av sig mitt i ett program =(  Jag får kolla lite närmare på det imorron, eller också får Daniel ta sej en titt :)

Men nu ska jag göra mat åt Pontus...
Hörs senare
Kramar

Pontus i sin vagn :)


milla
PUBLICERAT: 2011-01-31, 22:08:06 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

ni om haft hela vintern mä kyla och allt.

Hur har ni det i liggdelen när ni är ute med vagn?

Har tänkt ha åkpåse å fleceoverall.

Men vad har man i botten? Finns ju särskilda madrasser till vagn.

Funderar på att klippa till ett liggunderlag å ha en filt på.

Sen kanske en filt ev. över åkpåsen..

Frågan är HUR har ni gjort?

Han blir 5 månader på fredag va? Lill gullet :)


Fidde
PUBLICERAT: 2011-02-02, 17:10:43

Göra mat? Trodde du hade inbyggda matbehållare av modell som kossorna har.


Sofie
PUBLICERAT: 2011-02-02, 18:35:32 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Nope amningen funkade inte så jag var tvungen o börja ge ersättning istället... Jag hade gärna ammat tills han var åtminstone 6 månader men det gick inte tråkigt nog :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: