2011-07-07
 12:05:54

SKITBIL :(

Källa



Vid halv elva skulle jag vara på bvc för vägning o mätning av Pontus :)
Men när jag kom ut till bilen så vägrade den starta... så jag fick ringa efter daniel så han fick komma ut o hjälpa mej o starta den.. Sen åkte jag iväg, självklart några minuter försenad :/

Pontus vägde 10 kg, var 76cm lång och 46cm runt huvudet.
Fick lite broschyrer o sånt och så sa vi hejdå o jag gick ut i bilen igen...

Satte in Pontus och skulle starta fanskapet, då var den helt död, det enda som hände var att klockan blinkade till lite grann :(
Försökte ringa till Daniel igen, men då hade pengarna på mobilen tatt slut så då var det bara o ta ut vagnen och börja vandra istället då... Gick in på ica och handlade lite mjölk och nu är jag hemma...

Fan vad jag hatar bilar ibland... Varenda bil vi har haft har krånglat med batteriet, och nu börjar mammas bil också krångla med det.. Blir så jävla förbannad!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: