2011-07-08
 19:57:54

Getingjävul!



Idag när Daniel hade dragit hem till sin mamma så åkte jag o barnen in till stan o städade undan lite leksaker hemma hos min mamma :) Vägde mej när jag var där också, och jag vägde två kilo mindre än här hemma... undrar vilken våg som stämmer bäst nurå??! :)

Sen fick tjejerna leka lite ute i trädgården ett tag :) Grannen undrade när mamma o Hans skulle komma hem, så vi stod o pratade en stund...
Tjejerna cyklade runt på sina trehjulingar o lekte i sandlådan, sen kom det en getingjävul från ingenstans och flög ner i min väska, och så satt den där och vickade med rumpan... sur eller?!
Det gillade jag iaf inte, så jag jagade ur den, men den envise jävulen kom tebax flera gånger :( 
Så då började jag packa ihop och så drog vi vidare hem till farmor Ketty :)

Daniel o Ketty satt o fikade lite när vi kom dit :)
Sen skruvade han lite mer med saaben och så tog vi en vända med den för o justera kopplingen... men det gick sådär... får försöka mer imorron!



Den hade ju för sjutton gadden ute såg jag nu när jag la in bilderna :(

Tur att ingen av oss blev stuckna då!!

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: