2011-06-19
 13:53:33

En liten lista :)



Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Pontus nästan tog sitt första steg :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Klev upp :) Fick lite sovmorron idag!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Mat åt barnen och så tömde jag diskmaskinen o stoppade in nytt...

Det sista du sa högt: "USCH!"

Det senaste någon sa till dig: "jag spelar lite!"

Vad har du druckit idag: Kaffe, mjölk o vatten

Vad var det senaste du åt: Jag drack en bantningsdrink...

Vad var det senaste du köpte: Medicin

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun, träfärgad!

Vad är det för väder hos dig nu: Grått o jävligt!

Godaste glassmaken: Blåbär tror jag... Melon är också gott

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajjamen!

Sover du tungt: Japp...

Drömmer du mardrömmar: Inte särskilt ofta :)

Trivs du med ditt jobb: Har tyvärr inget jobb :(

Favoritklädsel: Svarta byxor o tunika

Favoritlåt just nu: Pink - Sober... tror jag... det finns ju så många bra låtar!!

Vad ser du om du tittar till höger: Daniel

Vad gör dig glad just nu: Om jag kunde vakna upp o vara nere i min idealvikt imorron så skulle jag bli överlycklig haha

Vad ska du göra härnäst: Försöka locka håret :P

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Glad :)

Favoritgodis: Fantomenklubba... men den finns inte längre så såna där rosa hårda saker med lakrits inuti* :)

Kläder just nu: Vit topp, svarta byxor o grå cardigan :)

Sommarplaner: Ev. åka till Trisse nästa vecka o fira midsommar där, sen blir det förhoppningsvis nåt djurparksbesök senare i sommar också :)

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Inte nu längre :)

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Kärlek!

Är du kittlig: Ja, överallt!!! :/

Snarkar du: Ja tyvärr :/

Stjärntecken: Oxen

Äckligaste insekten: Fästing

Längtar du mest efter just nu: Jag längtar tills Daniel klarar körkortet :)

 

 

* Såna här godisar menade jag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: