2011-06-05
 22:26:43

Skogsutflykt :)



Igår på eftermiddan åkte vi in till stan o kollade efter en sak jag trodde jag hade tappat hemma hos mamma, men jag hittade den inte så då åkte vi vidare...
Det blev en tur genom skogarna på vägen hem, och sen stannade vi vid Jankviken så jag o tjejerna fick ta oss ett iskallt dopp :) Daniel o Pontus stannade kvar uppe på land o tittade på...

Sen när vi kom hem så hittade jag den där saken jag letade efter så vi hade ju inte behövt åka in till stan... men men så kan det bli ibland :)

Vid Jankviken...

 

© Soffiloffis



Idag har vi varit hemma o tagit det lugnt :)
Tvättat har vi iofs också gjort...

Jag tror jag ska dyka ner i badkaret strax för jag fryser som sjutton!

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: