2011-06-12
 12:59:29

Söndag...



Det var några dagar sen jag skrev här nu....

Men igår var iaf jag o barnen in till lekparken i stan medan Daniel hjälpte sin mamma och Sören med o flytta :)
Sen på vägen hem svängde jag förbi vid Björkås och så var vi där ett litet tag innan vi fortsatte hem...
Hade först tänkt åka o bada på eftermiddan, men vi ångrade oss sen, det såg ju nästan ut o kunna bli regn så...
Vi får åka o bada nån annan dag istället...

Idag vet jag inte vad vi ska göra...
Daniel ligger o vilar just nu iaf, Pontus vaknade för en liten stund sen och tjejerna tittar på teve just nu :)

Jag funderar på om jag kanske ska klippa luggen idag... den börjar bli ganska lång så jag har satt upp den med hårspännen uppe på huvvet... Det känns rätt ovant att ha det så eftersom jag alltid har haft lugg tidigare :P
Men vi får se hur jag gör, sist tog det ju några timmar så...

 

© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: