2011-06-15
 10:44:23

Kojakt...

Belle

 


Julia



Usch vad trött jag är!
Men nu har vi iaf varit inne i stan o Daniel har haft sin körlektion :)
Under tiden körde jag runt vid hagge o snöån och letade kossor igen haha.. jag såg två jättesöta föl efter vägen... och jag ångrar mig sååå mycket nu i efterhand att jag inte bara stannade på vägen och tog ett kort, för så himla mycket trafik är det ju inte efter dom där småvägarna :/
Lätt o vara efterklok...

Vi har kört några vändor förbi vid västra och in vid kyrkviksvägen o på lite andra skogsvägar också :P Men
nu är vi iaf hemma igen :)
Och när vi åkte förbi dom där småsjöarna blev jag jättesugen på o fiska nån dag!! Vi måste försöka skaffa fiskekort bara :)

Aja....
Om ett litet tag kommer nog flickorna hem från Victorias skolavslutning :)
Och sen ska jag träffa Milla o Malle :)
Tror vi ska hem till malle o hälsa på... kunde inte se hela smset, för alla sms jag får från henne blir "broken message" :/ vet inte om det är min eller hennes tfn det är fel på...

Kramisar




Pontus




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: