2011-06-20
 18:18:56

Kört...



Nu har Daniel kört sin körlektion, och den hade gått skitbra idag :D
Han hade haft en annan lärare som inte gnällde lika mycket som den han brukar ha, så han blev inte lika stressad... Men imorron gäller det, och han är skitnervös... jag med, men inte lika skulle jag tro :P

Medan han körde så var jag o barnen hemma hos mamma :)
Flickorna cyklade och lekte i sandlådan medan vi var där och jag tog lite kort...
Jag hittade lite myror, men dom snabba små rackarna är assvåra o fånga... precis när man har zoomat in en o precis ska knäppa bilden så har dom hunnit iväg en halvmeter haha :) Så inga bilder blev det på dom :/ bara suddiga..

Men en äcklig spyfluga lyckades jag knäppa iaf :P

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: