2011-05-31
 13:42:57

En gråsugga i gröngräset...



Idag har jag nog skrikit mer än jag brukar haha
Först la jag mej på marken och skulle ta kort på lite smultronblommor och sen kände jag att det började svida i armhålan och kollade dit, då satt det typ tjugo pissmyror där. Så då höll jag nästan på o skrika halsen ur led :/

Sen gick jag bort till barnen i sandlådan och då satte sej nånting stort getingaktigt på mitt byxben så då kom det också nåt skrik... och när jag la mej ner på marken igen och tog kort på nåt annat så kröp det fram en stor fet gråsugga från mina bröst... usch!!!

Tjejerna såg lite förskräckta ut ibland och undrade varför jag skrek så mycket, dom tyckte väl att jag var bra fjollig haha :P


© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: