2011-05-25
 21:22:41

Varför??

© Soffiloffis




Äntligen fick jag bort snöflingorna från bloggen :P Jag har velat ta bort dom länge nu men jag hittade inte koderna inne i kodmallen tidigare när jag försökte få bort det... men nu så :)

Idag har vi varit inne i stan hela dagen... Först hade ju Daniel en körlektion på förmiddan så under tiden var jag och barnen hemma hos mamma. Vattnade hennes blommor o sånt där :)
Sen när Daniel kom tillbaks så åkte vi upp till lyviksberget o kikade runt lite på Rusta och Elgiganten :) Vi köpte en ny hemtelefon eftersom den gamla bara behövde laddas HELA TIDEN. Det spelade ingen roll om vi hade laddat den hela natten, batteriet var dött i alla fall :(
Vi får väl hoppas att den här funkar bättre nurå!

Pontus släpper förresten taget ibland nu, så han kan stå helt utan att hålla i sej :P Inga långa stunder men ändå, jag tycker det är jättekul! Vi ska låta han glida runt i gåstolen nu nån dag tror jag :) Det kommer han nog tycka är jättekul :) Skulle egentligen ha satt upp den där hoppgungan också... det är nog också skitkul för honom :P





Hmm, tycker det är lite smått "otäckt" att någon har skaffat ett nästan exakt likadant användarnamn som mig på familjeliv. Jag heter Soffiloffan81 där (eller om det bara är Soffiloffan? Minns inte riktigt). Men hursomhelst så använder jag ju Soffiloffan81 på många andra sidor också, plus att min e-mail är [email protected]. Men nu iaf så finns det någon annan från grängesberg som heter Soffiloppan01 på familjeliv :S
Och presentationen hade kunnat stämma in till punkt o pricka på mig för bara några månader sen...
Varför vill man heta nästan exakt likadant som någon annan? Kanske är det bara en slump att hon valde just det namnet, jag vet inte... men lite mysko känns det iaf :/

Men men...
Nu ska jag surfa lite innan läggdags
Hörs sen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2011-05-26, 10:24:38 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

har inte fått in nån bild i tidning ännu. Har ett bra kort som ska in men ja. Det går trögt att få de gjort :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: