2011-05-26
 12:42:50

Uselt...



Usch har varit på riktigt uselt humör idag. Hade helst bara velat dra täcket över huvudet o somnat om! Men det går ju inte...

Jag sitter o väntar på att min blixt ska dimpa ner i brevlådan, men inne på cyberphotos sida står det "ej leveransklar" när jag loggar in så jag lär väl få vänta tills nästa vecka innan den dyker upp... längtar som f*n!!!!

Annars idag händer nog inte mycket, det är ju fint väder så vi kanske går ut sen på eftermiddan :) Det visar sej...
Imorron har ju iaf Daniel en körlektion så då ska vi in till stan igen :)
Nästa vecka har han halkkörning och sen var det bara 2 körlektioner kvar tror jag, plus skrivning och uppkörning i mitten/slutet av juni!! Häärligt! :P

Kram


Tog en ny orkidébild när jag var hos mamma sist...

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: