2011-05-07
 20:15:12

Födelsedagen...

© Soffiloffis



Idag på förmiddan städade vi lite, sen på eftermiddan kom Ketty, Sören, Ylva, Victoria, Lucas, Ella och Patricia hit o gratulerade :)  Sen drog alla hemåt och tjejerna fick vila lite, dom var jättetrötta.
Pontus har varit jättehängig och febrig hela dagen så när tjejerna vilade försökte vi få honom att vila också. Och nu vid 19-tiden åkte han hem till farmor... Det kändes ganska jobbigt o säga hejdå till honom, han kommer ju vara borta i en hel vecka så!! Jag kommer sakna honom jättemycket!

Vi har nyss käkat marängsswish, det har jag gjort nästan varenda födelsedag sedan jag var liten :) Det har blitt som en slags smaskig tradition :P

Jag fick förresten presentkort på Cyberphoto.se av både Daniel, Ketty, Sören, Ylva o hennes barn, Thomas o hans familj, mamma o Hans och min morbror Kent o hans fru Barbro :) Av Märta fick jag pengar och sen fick jag en vinflaska, en jättefin vinhållare och en trisslott av Ketty och Sören också :)
Tack så jättemycket allihopa!


Jag har hittat en jättebra låt i Daniels fotbollsspel, på tal om nåt helt annat :P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: