2011-11-02
 09:59:55

Dagens :)



Dagens humör; Sissådär...
Dagens känsla: Känner mej lite stressad :/
Dagens irritation; Att jag är för sen i år igen, blev inga fina höstbilder det här året heller...
Dagens höjdpunkt; Det kommer bli skönt o få sova sen ikväll!
Dagens citat; "Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv"
Dagens outfit; Svart linne o röda byxor
Dagens "vill ha": Ett jobb
Dagens mat; Smörgås till frukost, det är allt jag har hunnit med än så länge...
Dagens träning; Ingenting
Dagens jobb/skola; Söker jobb för fullt
Dagens planer; Hämta barnen på dagis snart, sen vet jag inget mer.
Dagens fundering; Funderar väl på det mesta för jämnan...
Dagens oro; Ingenting tror jag..
Dagens lycka/tacksamhet; Barnen och Daniel
Dagens borde: Borde köpa hem mer naturdietdrinkar...
Dagens frisyr: Har inte gjort nåt med håret idag så det är rätt ruffsigt tror jag haha
Dagens upptäckt: Snart är det vinter!
Dagens köp: Ingenting
Dagens blogg: iHusvagn
Dagens hemsida: Expressen
Dagens bild: Handfat...
Dagens låt: Avril Lavigne - Imagine

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: