2011-11-25
 23:17:27

Julfint :)



Nu är julgardinerna strukna och uppsatta... Bara resten kvar nurå :)
Undrar var resten av julgardinerna har tatt vägen? Vi hade ju hur mycket som helst förrut :S

Alla barnen sover nu iaf...
Jag har spelat pvp nu på kvällen :) Men jag suger på o spela gubben jag har just nu :/ Den dör hela tiden bara för att jag är så himla långsam med o trycka på alla knappar... Men men, jag har iaf blitt lvl 60 på den nu, det trodde jag aldrig skulle hända hehe... bara 25 levlar kvar nurå, najs!

Kollade även på film tidigare på kvällen, Hangover II fick det bli och den var riktigt bra :) Precis som förra filmen!

Justja, fick svar av syon, han hade inte pratat med den där läraren än :/ Hoppas han får tag på henne snart...


Min gubbe :)

 

Filmen :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: