2011-11-04
 12:19:04

Dagens...



Dagens humör; Upponer...
Dagens känsla: Känner mej lite nere...
Dagens irritation; Alla barnen verkar vara lite småsura dom med.
Dagens höjdpunkt; Att det är fredag kanske?
Dagens citat; "Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när du är ledsen"
Dagens outfit; Jeans, linne o munkjacka
Dagens "vill ha": Vill att det ska bli den 14:e så jag får prata med syon, så jag vet hur det kommer bli i vår...
Dagens mat; Smörgås till frukost, snart lunch...
Dagens jobb/skola; Söker jobb
Dagens planer; Flickorna ska få spela sen, så ska vi väl äta snart också... jag kanske ska se nån film ikväll(?)
Dagens fundering; Vad ska jag bli när jag blir stor? Vad ska vi hitta på idag?
Dagens oro; Fortfarande lite ångest för mitt beteende i helgen :/
Dagens lycka/tacksamhet; Min fina familj
Dagens borde: Borde vara världens lyckligaste, men just nu är jag bara deppig :/
Dagens frisyr: Det står väl typ åt alla håll :)
Dagens upptäckt: Det är fortfarande grått o jäklit, jag hatar höst o vinter!
Dagens köp: Mjölk
Dagens blogg: M E G A P I X L A R
Dagens hemsida: Dt.se
Dagens bild: Vatten...
Dagens låt: Metallica - Low Mans Lyric

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: