2011-11-07
 22:20:55

Dagens :)



Dagens humör; Jorå, glad men...
Dagens känsla: ...trött (som vanligt)
Dagens irritation; Att jag har glömt en SUPERVIKTIG sak :/ Som tur är så är det inte försent o fixa än iaf :)
Dagens höjdpunkt; När Daniel fick veta att han ska på intervju på onsdag :)
Dagens citat; "Photography is the beauty in life, captured"
Dagens outfit; Svart linne, blå jeans...
Dagens "vill ha": Jag vill ha ett jobb!
Dagens jobb/skola; Söker jobb
(Morgon)Dagens planer; Först ska tjejerna till bvc på förmiddan, sen ska jag till AF...
Dagens fundering; Hur kunde jag glömma det där superviktiga??
Dagens oro; Inget just nu...
Dagens lycka/tacksamhet; Mina älskade ungar och min älskade Daniel
Dagens borde: Borde gå o lägga mej snart så vi orkar upp imorron :)
Dagens frisyr: Ser väl ut som det brukar antar jag...
Dagens upptäckt: Jag kan inte läsa Molkans blogg längre :/ lite tråkigt!
Dagens köp: Mjölk bara
Dagens blogg: Made in japan
Dagens hemsida: Dalademokraten
Dagens bild: Hallon
Dagens låt: Katy Perry - E.T.

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: